Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak imdi genel ağ üzerinde var olmayan firmaların kâr potansiyelleri yalnız birkaç müşterisi ve andıran çevresi ile sınırlı. Bu niyet de, firma rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En ufak ilçe, kasaba hatta inanması zor amma köylerin dahi esnafını tanılamattığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan arama motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, birçok firmanın web sitesi ile içinlaşacağınızdan emin olabilirsiniz.
Bu denli genişlik ve talebin kaba evetğu ortamlarda, satıcı yani firma – tuzakıcı yani müşteri gerçekli eş bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu eş noktalar ortamında, en bol seçenek firma rehberleridir.
Günümüzde birçok firma rehberi, öncelikle yerel yani henüz ev alanlarda ihtimam vermekte. Sebebi ise, rehberin amaç kitlesine çok henüz basitçe biçimde ulaşabilir olması. şu demek oluyor ki, bugün yerel bir firma rehberi harismış olsanız, şuan ilçenizin varsa organize endüstri ya da kâr merkezlerine bizzat münasip ziyaretler ile birçok kayıt alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen duhulimciler bâtınin de, oldukça tercih edilen bir rehber türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi