Tradisyonel olarak demografik bilgilere bakarak yapılmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize izafe etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, hasılat ve rağbet alanları gibi değkonukenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların konuletmeniz muhtevain farklı değerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, elverişli maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişim gerçekten olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde yan yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin art plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle omuz omuza bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin sınır eke rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş süreçlerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil başüstüne.